INFJ

Kitartással, eredetiséggel és a szükséges dolgok megvalósításának akarásával érnek el sikereket. Munkájukban minden erőfeszítést megtesznek. Csendesen erőteljesek, lelkiismeretesek, törődnek másokkal. Határozott elveikért respektálják őket. Valószínűleg tisztelik és követik is őket, hiszen olyannak látják őket, akik pontosan tudják, mit kell tenni a közösség érdekében.

Forrás: Richard Bents PhD - Dr. Erős Ilona: Személyiségünk és a stressz


Erősségeik:

  • Kiválóan képes meghallgatni az embereket
  • Nagyon komoly a megközelítése a felelősség vállalásról
  • Jól ismert a komoly kapcsolatai mellet való megingathatatlan kitartásáról
  • Áhítattal tekint az eszményi szerelemre és romantikára
  • Nagyon önzetlen és barátságos
  • Nagyon jól képes felismerni az emberek érzelmi állapotát, és alkalmazkodni hozzájuk
  • Kiváló kommunikációs tehetség (különösen a non-verbális formák)
  • Feladatait mindig túlteljesíti
  • Amikor már meg van róla győződve, hogy romantikus kapcsolatának megmentésért már semmit nem tehet, képes könnyen továbbállni
  • Az INFJ-nek nincs túl sok hibája, többségük az érzelmek iránti erős érzékenységén alapszik. Az INFJ minden tőle telhetőt megtesz, hogy felismerje saját hibáit, és ezeket megpróbálja az élete folyamán mindig szem előtt tartani.

    Gyengeségeik:

  • Nem képes (vagy nem hajlandó) megérteni azt, ha egy romantikus kapcsolat szétesik
  • Nagyon érzékeny a konfliktusra és a kritikára - az INFJ várhatóan az ilyen helyzeteket megpróbálja mindenáron elkerülni, ez a tulajdonsága szintén hozzájárulhat az előző ponthoz
  • Valószínű, hogy elrejti belső érzéseit a világ többi része elől
  • Viszonylag rosszul kezeli a pénzügyeket
  • Megeshet, hogy túl sokat vár el másoktól

    Forrás: www.16personalities.com
    Fordító: Kávai Krisztián


    Stressz hatására:

  • Csendesen aggódik, hogy mindenki más elvárásait kielégítse.
  • Folyamatosan akadályokat és problémákat vár, amik felbosszantják.
  • Önkritikusabb, nyugtalan, frusztrált lesz.
  • A globális problémákat (éhezés, túlnépesedés, háború) saját problémaként éli meg.
  • Elhatározza, hogy ő lesz a világ legjobban gondoskodó és leginkább odafigyelő embere.
  • Ábrákat, rajzokat készít mindazokról a lehetőségekről, amelyek kontrollálják a stresszt.

    Lehetséges megoldások:

  • Fokuszáljon egy közeli barátjával való kapcsolatára.
  • Tudja, hogy van, aki akkor is támogatja Önt, ha nem ad tanácsot, véleményt vagy bírálatot.
  • Relaxáljon: sétáljon a természetben, nézzen meg egy filmet vagy olvasson verseket.
  • Csökkentse a tennivalóit, és jelöljön ki időszakokat, amikor egyedül van.

    Forrás: Richard Bents PhD - Dr. Erős Ilona: Személyiségünk és a stressz

  • Verzió: 4.86 (2014.11.02.)Oldalgenerálási idő: 0.013sKészítő és üzemeltető: www.intstudio.hu